Klachtenregeling – Servicepunt Dreumel – Dreumel

Vanaf 17 juli wordt apotheek Dreumel een Servicepunt. Dit betekent dat er enkel medicatie en/of handverkoopartikelen kunnen worden afgehaald. Meer informatie hierover vindt u hier.

Bij Servicepunt Dreumel bieden wij u graag persoonlijke aandacht om u optimaal te ondersteunen bij het gebruik van geneesmiddelen. Stel uw vraag aan een van onze assistentes of maak een afspraak met de apotheker. U kunt eenvoudig via onze website of via de mail 24 uur per dag een herhaalrecept aanvragen. Als u gebruik maakt van onze app Recappt, dan kunt u de locatiecode instellen voor  locatie Dreumel op 516899 en locatie Beneden-Leeuwen op 500591

Onze servicepunt is van maandag tot en met vrijdag geopend van 13:30 uur tot 17.00 uur . Wij zijn telefonisch tussen 08.30 en 12.00 uur bereikbaar op deze locatie. In de middag kunt u voor spoed bellen naar onze apotheek in Beneden-Leeuwen (0487-597222). U kunt uw vragen ook altijd stellen via MijnGezondheid.net of via de app Medgemak.

Buiten onze openingstijden kunt u met spoedrecepten terecht bij onze hoofdlocatie in Beneden-Leeuwen. Buiten de openingstijden van onze hoofdlocatie kunt u met spoedrecepten terecht bij: Regioapotheek Rivierenland te Tiel, 0900-6006666 (10 eurocent pm)


Bent u collega-zorgverlener en wilt u een recept doorsturen? Deze kunt u opsturen naar recepten_dreumel@apotheekwestmaasenwaal.nl of apotheekdreumel@zorgmail.nl. Wij maken geen gebruik meer van de fax.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.